ADG Football Tournament 2025 – Doe jij mee?

Op vrijdag 13 juni 2025 is het weer zover: de derde landelijke editie van het ADG Football Tournament! Na twee succesvolle toernooien komen collega’s van alle ADG-bedrijven opnieuw samen voor een sportieve én gezellige dag op het voetbalveld. Dit jaar vindt het toernooi plaats bij SV Zwolle, een gastvrije locatie met fijne faciliteiten. Of je nu een fanatieke spits bent of gewoon lekker mee wilt doen voor de lol: het toernooi is er voor iedereen, op elk speelniveau.

Teams bestaan uit minimaal acht collega’s en spelen 7-tegen-7 op een half veld. Heb je nog geen team? Geen probleem – je kunt je ook individueel aanmelden en wordt dan ingedeeld.

Wil jij erbij zijn? Meld je dan snel aan! Dat kan nog tot en met 15 mei, of tot het maximaal aantal teams is bereikt.

Meer informatie vind je op de flyer of vraag het via: voetbal@heydayfm.nl

We kijken uit naar jouw aanmelding en naar een sportieve dag vol teamspirit!

Cookies on ADG
We and third-parties use cookies on our website. We use cookies for statistical, preferences and marketing purposes. Google Analytics cookies are anonymized. Your preference can be changed by clicking 'Change options'. By clicking 'Accept' you accept the use of all cookies as described in our privacy-statement.
Noodzakelijk
Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als paginanavigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.
Voorkeuren
Voorkeurscookies zorgen ervoor dat een website informatie kan onthouden die van invloed is op het gedrag en de vormgeving van de website, zoals de taal van uw voorkeur of de regio waar u woont.
Statistisch
Statistische cookies helpen eigenaren van websites begrijpen hoe bezoekers hun website gebruiken, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren.
Marketing
Marketing cookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker. Deze advertenties worden zo waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.